Saturday, July 30, 2011

selamat hari lahir...

dear blog....

assalammualaikum...  hari ini genaplah umur saya 20tahun...alhamdullillah sudah 20 tahun saya hidup diatas bumi tuhan nie...huhuhu....tak der la istimewa sangat hari ini..sama seperti biasa cuma hari ini dapat massage happy bufday dari kawan-kawan...hehehehhe...tq kawan-kawan yang masih ingat bufday saya,,, sebenarnya sengaja saya tak memaparkan tarikh hari jadi saya di facebook...huhuhuhu...bukan per..saja nak tengok ramai ataupun tak yang akan wish...and lagi satu tak nak membanyakkan massage masuk..hehehhe...

terima kasih abah belanja kek secret recipe....hehehhe...memang saya suka...chocolate indulgance..


sebenarnya saya pun berkongsi tarikh yang sama dengan adik juga....
then nak dijadikan cerita... kami dapat second kek pulak daripada makcik yang tersayang...huhuhuhu..thank you cu!!!! sungguh havoc and sweet glerz kek nie....like..like..like (^_^)

so konklusinya kami dapat 2 biji kek...yeay!!! double..double..and triple happy....hahhahahahaha

memang kami semua malam nie kekenyangan makan kek...wah!!!  parti kek...oh no!! bahaya...bahaya... tapi tak kisah pun..bukan selalu kan..kan..kan....hehehehhe...
finally kek hampir habis tapi tak habis juga.....
huhuhuhu...alhamdullillah...itulah alkisahnya tuk cerita hari nie k... apa-apa pun saya bersyukur sangat kerana diberi kesempatan untuk hidup dimuka bumi ini hampir 20 tahun( cam pelik jer ayat nie)..hahhahahaha.. and thankz a lot untuk semua kawan-kawan dan juga keluarga untuk hari ini.... THANK YOU..(^_*)

No comments:

Post a Comment