Friday, August 19, 2011

Al-kisahnya..

dear blog...

             assalammualaikum.. ok kali nie nak story pasal doktor-doktor yang saya kata nak cerita tu...al-kisahnya begini...

doktor 1 : doktor nie agak handsome juga orangnya..dan saya rasa dia baru habis belajar kot...hehehhee..bukan  nak ngorat k..tapi memang betul he has a good looking,,, tapi sayangnya,,,dia kurang ramah dengan pesakitnya...ntah la..mungkin sifat dia begitu kot... tak per la...dia baru lagi..baru nak berjinak-jinak dalam bidang nie... tapi sakit saya tetap sama juga...tak berkurangan pun..tambah sakit lagi ader la...sabar jer la..

doktor 2 : kali nie best...doktor nie memang peramah..sebab dia memang da berpengalaman lama dalam bidang nie,,memang doktor nie kenal family saya.. so saya dapat lebih tahu dengan detail apa masalah saya kan... memang puas hati la... then sakit nie ader la kurangnya sikit..

doktor 3: ok for this time...memang doktor nie teror gilerz...wah.... napa lak?? sebab dia boleh tahu apa yang tersirat kat dalam hati kita..memang hebat..dia boleh tahu rahsia saya...risau juga kalau2 dia bukak habis sume cerita..tapi tak...dia tahu nak simpan rahsia kita...dan berharap juga semoga dia simpan lah elok2 sume yang dia tahu tu.. dan saya tak jangka pun nak jumpa dengan doktor nie..itu pun sebab mama yang suruh..

doktor 4 : hurm..memang saya tak harap akan jumpa doktor nie..tapi mama yang suggest suruh saya pergi...memang ikut hati saya tak nak pergi..dan mengharap sangat saya tak nak jumpa doktor nie!

huhuhu...nie la ceritanya...walaupun mungkin tak menarik..tetap nak cerita juga... bukan tak pernah jumpa doktor sebelum nie..tapi kali nie memang berlainan sikit.. sebab banyak sangat ragam...hehehhehe.. apa-apa pun semoga penyakit saya nie cepatlah sembuh...sungguh memang sakit..sampai saya rasa tak tahan..tapi ini semua ujian daripada tuhan juga...jadi bersabarlah..

dan ingin ditegaskan disini...bahawa cerita-cerita ini bukanlah untuk mengaibkan individu...sekadar untuk perkongsian..

No comments:

Post a Comment