Sunday, October 16, 2011

Fly to clone Beijing....

dear blog,,,
   
 Assalammualaikumm... wah tajuk entry...awak fly pegi oversea ae??? bestnya!!!!.. hahahhahaha.... oh tidak betul la,,, sebenarnya saya jumpa satu tempat nie...cantik sangat,,,cam kat negeri China...cam kat Beijing pon der juga...

       Al-kisahnya begini...selepas saya dan rakan-rakan ( ecah,mai n k.jiha) menghantar kawan saya juga iaitu cik wanie ke airport...kami tak tahu kemana hala tuju kami seterusnya... kereta yang disewakan oleh cik wanie sangat lah lama...2 jam kot... jarak airport ngan Unimas hanya lam 5-10 minit... hurmmmm puas punya fikir,,,kami pun terbang lah juga ke taman sahabat....

     Sebenarnya saya baru jumpa jalan ke taman ini....memang dah lama cari jalan nak ke sana...dah jodoh saya ngan tempat tu... ari jumaat minggu lepas kami semua sampai juga....WAH....kami sangat sangat teruja... EXCITED  sekejap...

bangunan ada ciri cam kat negeri China...

jalan-jalan jumpa negeri Pahang..wah indunya,, <3


       Taman sahabat nie sebenarnya dibina untuk menunjukkan penerimaan persahabatan antara negeri cina dengan Malaysia pada waktu dahulu...ingat sejarah  balik...kedatangan wakil dari negeri cina ke tanah melayu waktu dahulu kala tu....hehehhe... tapi memang saya nak cakap...tempat nie memang cantik sangat...dan sangat tenang...saya suka tempat nie...


~insyaallah kalaw family saya datang nanti..of coz saya nak tunjuk tempat nie...~
~sowey x banyak gambar..coz banyak gambar diambil bersama diri sendiri..x dapat nak tunjuk~

No comments:

Post a Comment