Thursday, May 31, 2012

31 Mei 2012

Assalammualaikum...
     dear blog,

        Hari ini, 31Mei 2012, dengan ini di umumkan bahawa tamat sudah sesi kuliah utk sem 2 tahun 2. Aaaaa... tamatlah sudah pengajian kau sebagai bdk tahun 2 kimia..hahhaa...baru tahun 2 k. nie blom lagi bila jadi bdk Last Year aka 3rd year. Means saya cuma ada satu tahun jer lagi tuk habiskan pengajiaan di UNIMAS Gemilang nie.huhuhu..Gerunnya dengar..

       Hari ini banyak berita dan benda baik yg terjadi. Hari ini bolehlah juga dikatakan hari yang menggembirakan dari hari semalam. Dari kelas EPP (English for Personal Purpose) dipagi hari sampailah ke petang kelas Analytical Chemistry...hati rasa sayu pon ada juga...happy pun ada juga.. Happy pun sbb da bley start countdown tuk blik Kuantan. hahaha... Tyme kelas EPP pagi tadi, sempatlah juga buat presentation. bukan sempat tapi Wajib k tuk carry marks kitaorang. At the end of our class, the best part our supervisor aka lecturer asking us to take a picture. WOW! everyone become super Excited include me too! hahaha... look picture below:
Look..he look young than his age..n thanks Mr. Robert for the best mark that u give for me.. :D

        Then bila kelas petang pulak...kitaorg ingatkan lecturer akan burst taw,,hahaha...sebab kitaorg semua da pakat ingat beliau (sbb ada pgkat Dr.) tak nak buat kelas. last-last, hummm beliau yang tggu kami dalam kelas tu...huhuhu..malangnya tiada sapa yang datang. So, bila Dr. masuk jer, semua mmg senyap.Buat muka budak paling baik.hahaha...Tapi yang bestnya.. Dr nie memang cool gilerz,,,mmg sporting habis...memang terbaikla.. Langsung tak ingat apa2...Masuk klas trus start ngan tutorial jer..Tapi mesti antar hari itu juga..tak per kami tak kisah coz tuk carry mark kitaorg juga kan. Nak dijadikan cerita..Lecturer nie mmg sgt sempoi sbnrnya. Sebab dgn kitaorg  beliau boleh guna panggilan "Korang". Memang sempoi kan.. Terbaikla.. Sbnarnya Dr. nie memang sifatnya begitu..taklah terlalu formal. Dari first year lagi Beliau ajar kami. Terima kasih Prof. sbb ajar kami. Nanti saya cerita lagi coz kami boleh fahami sngt perangai lecturer nie time join satu field trip. Nanti akan ada entry tu bila saya free k...hehehehe..
             
         Itulah alkisahnya untuk hari ini. Sekian terima kasih.huhuhu... segala kenangan utk 2 tahun nie sngt bermakna dan diingati sepanjang usia. Ok sekarang Fight tuk Exam pulak.. Chaiyok!

No comments:

Post a Comment