Wednesday, September 19, 2012

1 go..Many come ^^

Assalammualaikum...

 Dear my blog,
                Finaly, today is that day. why? kebenaran telah di ketahui. Agak sedih sebenarnya bila kita berkawan dengan somebody tu da lama gilerz..tiba2 unfriend. Humm baik tak payah kawan dari dulu kalaw akhirnya macam ini. Seriously memang sedih. Saya sayang sume kawan2 saya, tapi bila da jadi macam ini tak tahu nak cakap macam mana.

               It's ok azie! cuba fikir dari sudut positif pula. At least tak perlu rasa bersalah kalaw tak tegur dia lagi pas nie kan. Great! hahaha.. Tak rugi pun kalaw kau hilang sorang kawan. Mungkin inilah hikmah peristiwa ini. Sorang pergi tapi RAMAI yang datang. That's true.. walau saya hilang sorang kawan tak bermakna kawan saya makin sedikit. Alhamdulillah I have many new friends around me.

to you even you are not read this... Thank you for to be my friend until..Oh I dont know..So whatever la asalkan u bahagia dunia n akhirat...see ya!

Humm bila geram macam nie... ini lah ceritanya...tapi saya bukanlah manusia yang terlalu kejam untuk mengaibkan sesiapa. Cukuplah tuhan, saya dan dia jer yg tahu siapa dia... Anyone yang pernah ada experience macam nie mayb tahu perasaan tu macam mana..

I thought this is my annoying post.. hopefully I did not write like this post again after this...

3 comments:

  1. actualy kite xpnh khlangn kwn pn..wlu xtgur,ati tetp tpkirkn die ble trsrmpk..yg 2lah silaturahim..jgn cdh2 k :)..

    ReplyDelete
  2. huhuhu..thanks..bkn per..cm terkilan skit jer..

    ReplyDelete
  3. wc...mgkin die pn rase pe yg awk rase..ne taw nt 1 ari leh bkwn blik,insyaAllah...

    ReplyDelete