Wednesday, January 16, 2013

Borak pagi ^^

Assalammualaikum...

       Dear my blog,
           Alhamdullilah...dapat juga rupa yg baru.. Tiba-tibe jer rasa rajin nak godek2 ubah muka blog yang baru...Ok la tu kan..buat mana yg rasa pndai n mampu ubah jer..Papepun inilah muka blog baru saya :)

         Sementara tengah breakfast, sebelum gerak pegi lab..rajinlah pulak tangan nie nak menari-nari atas keybord nie..huhuhu...ok apa kata kita cerita something...dah alang2 tu kan..

       Cuti semester kali nie.. saya korbankan tuk projek tahun akhir..baikkan..hahahha... Semuanya untuk pastikan semua kerja tu siap sebelum masanya...Memang akan jadi kelam kelibut kalaw buat kerja saat akhir kan...so take the precaution first!..

       Progress kerja nanti saya share kan story for another post...Insyaallah.. Semua yang diceritakan
nie..bakal menjadi satu kenangan juga satu hari nanti... Kesibukkan hari ini..mesti akan terasa bila kita tidak sesibuk macam nie..

       Untuk mendapatkan sesuatu yang terbaik.. tak selalu mudah seperti yang kita sangkakan.. Kesabaran yang tingi dan harapan untuk berjaya tu sangat penting.. but the most important is Tawakkal! Seperti sekarang, ingat senang nak dptkan segulung ijazah...Banyak benda perlu diharungi dulu taw sebelum bergelar graduan ijazah muda tu..

      Jadi teruskan berusaha sehingga berjaya.. Mama n Abah sentiasa mendorong untuk saya terus berusaha dan sabar dalam setiap pekerjaan... Insyaallah mama n abah...akak akan berusaha sunguh-sungguh!.. Ok jom kita smbung kerja kat lab... till then see u in next story ^_^




No comments:

Post a Comment