Tuesday, April 2, 2013

That week was Awesome!

Assalammualaikum...

      Dear my blog,
             Actually the best week ever tu dah lepas pun...Haahaha...But! Baru jer minggu lepas k.. So still boleh la cakap minggu yang terBaik n paling best Ever!!! hah ambik banyak betul tanda seru di situ...hahaha..

Let me tell you all the reason why that week is the best week plus the awesome week ever...

Meet
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Al-mawlid...
Team Komander Unimas Berselawat with Almawlid..

-
-
-

Al-mawlid n me... Jodoh dpt bergambar dgn mereka semua... ^^


Kumpulan Al-mawlid nie datang ke Unimas untuk satu program Unimas Berselawat II. Kebetulan saya jadi AJK untuk program tersebut. Jadi dapatlah cari peluang plus nasib nak bergambar dengan mereka nie.. Kalaw tengok daripada gambar nie..Nampak macam pernah kenal mereka kan.. Sesiapa yang pernah dengar ataupn minat dengan kumpulan Ruffedge dan V.E sah-sah korang kenal mereka..  Azan, Amer dan Lah.. Sekarang mereka lebih berjinak-jinak dalam bidang dakwah... Kumpulan Al-mawlid nie pun ada lagu sendiri taw..Kalaw nak tahu pergi tengok kat youtube..

The next day...
-
-
-
-
-

Meet

Jericho Rosales and us...

Huwaaaa....Siyes minggu tu sangat awesome...Tak pernah terfikir mahupun terlintas akan terserempak dengan Jericho nie... Hahahaha...Rezeki ataupn Jodoh... Look muka yg sgt excited jumpa Jericho tu... He look handsome than you look on tv.. Seriously.. Homaigod!

Ok sekian untuk laporan minggu yang awesome nie.. Last picture nie candid yang langsung tak sedar bila ambik..But look a like album cover...hahaha... Till then see you next post..




Assalammualaikum ^^...


No comments:

Post a Comment