Wednesday, February 6, 2013

Cuba pandang bawah...

Assalammualaikum...

        Dear my blog,

    Before this I'm always show you the pictures of the beautiful of the sky right. But I never tell you how it looks a like on the ground. From above you can see everything clearly on what kind of shape that ground have it.

Semua picture nie di snap time lam flight balik ke Kuantan. So tempatnya sekitar Kuantan juga la.






Adakah gambar sungai dibawah adalah Sg. Pahang? Hurmm ada kemungkinannya juga..Saya pun tak pasti juga,,,








Sorry if the pictures are not clear to see. Biasalah saya guna kamera biasa jer. Kalaw guna DSLR maybe pictures lebih cantikkan. Ok tunggu la bila da banyak duit nanti I beli k..Sekarang masih lagi student jadi simpan duit tu tuk benda yang sepatutnya dulu..huhu..

Kalaw nampak hutan daripada atas kapal tu kan...Pemandangannya tak ubah cam sayur brokoli tu.. Tapi sayang saya tak sempat nak ambik gambar tunjuk kat korang..Insyaallah next time la ae.. Ok sampai kat sini dulu. Later I story my bread puding pulak..hehehe..Kita wat citer pasal masak2.. till then see u in the next story.. ^^


No comments:

Post a Comment