Monday, June 3, 2013

Ntah pape la...

Assalammualaikum....

     My dear Blog,
           Maaf sangat sekali lagi semua cerita terpaksa ditangguhkan dulu..Tapi nie ader pulak masa nak menaip bagai..hahha...Nampak kat situ hati tak tenang..Nasib baik ader kau wahai blog ku! Kat sinilah semuanya dilepaskan...

           Sekarang nie tengah minggu study week then next week minggu exam..seriously cepat sangat masa berlalu...Saya nak study tapi ader jer benda yang tak senang..Susah juga kalaw nak faham hati sendiri nie..Ya Allah ampunkan daku kalaw der wat dosa ^^

          Susah nak faham kehendak diri sendiri..bukan hati orang jer yang susah nak faham..plus hati orang lain pon susah nak difahamkan juga... Nie yang nak cerita nie, kalaw bley tak nak fikir pasal bab2 hati nie..Aduyai lemah nyerr rasa.. Clearly that I'm not matured enough to think such things..HAHAHAHA... Saya masih muda dan sangat muda lah..(Prasan!)

          So k...dont worry bila sampai mase nyerr nanti..matanglah juga.. Sekarang saya baru nak habis merangkak dan mula melangkah..Jadi biarkan saya capai cita2 dan impian saya dulu k.. I am ambitious person..everyone too right...yes i'm admit that! hehehe..

         Picture below shows how I am...actually its from one apps in facebook.. Just try it for fun and at least I know myself...hahaha..Did you realizes who is yourself? did you know yourself? Just answer it by yourself..Till then..I want to continue my revision...Assalammualaikum :')





~kalaw nak try apps nie make u ader fb k :~ Myself??
~ at least terlepas sikit beban hati nie... ^_^

No comments:

Post a Comment