Tuesday, July 16, 2013

Tahun ketiga

Assalammualaikum...

        My dear blog,
   
       Antara sedar atau tidak rupanya dah masuk tahun ketiga saya menulis blog nie.. Fuyoo kalaw baby nie dah merangkak kot...hahaha... Hari ini dalam kelas ada lecturer tanya siapa ada blog?? Hee saya senyap jer.. Bukan apa tak nak lah terlalu expose sangat per saya tulis dan sharing dalam blog nie.. However, congrats to myself because you have maintain to write in this blog for all this time. Hahaha

      For sure, kadang2 tu saya blogwalking kat blog sendiri..hee.. Bila saya baca dari awal penulisan saya sampai lah sekarang..Disitu nampak tahap kematangannya.. Yup kadang2 tu rasa macam kelakar juga..Tapi tak per la saya biarkan jer sume post2 tu.. Tapi sekarang tak tahu lah tahap pemikiran dah cukup matang atau tidak... Hahaha..Insyaallah matang la tu...

      Rasanya sebelum nie pun dah pernah cerita sebab saya menulis blog nie.. Kesimpulan dari preview saya sendiri sepanjang waktu saya menulis blog nie..memang tak ikut turutan pun.. Pakai hentam jer nak sharing pasal apa... Maaflah yea..nie kawasan saya..sesuka hati lah nak tulis pape pun..Jadi sapa nak baca..Silakan..sapa tak nak sila pergi...haha..

       Jadi sesiapa yang baca blog saya nie.. thank you very much dear.. I'm appreciate it!! Teruskan ber blogwalking anda disini k.. Seriously kisah dalam blog nie banyak apa yang saya lalui sepanjang saya merantau di negeri orang nie...Lepas nie balik duduk negeri sendiri jer..

   


Rasa-rasanya lah kan sepanjang tiga tahun belajar nie.. der nampak makin matured ker?? hehehe .. Ok till then..see you later :)


*lambat laun orang akan tahu juga kewujudan blog saya nie.. maybe One fine day..

No comments:

Post a Comment